Eli heippa! Minä olen Annika ja sinä, kuka oletkin, olet joutunut sivuilleni.xD Olen 10v ja harrastan ratsastusta ja käyrätorven soittoa. Olen myös hevoshullu, mutta sivut eivät liity pääosin hevosiin(niin kuin kuvauksessa lukee).

 

Sivut on luotu 1.11.2009 klo: 14:48. Sivut perustuvat pääosin vain minuun ja minuun liittyviin asioihin esim. kavereihin, perheeseen, eläimiin, harrastuksiin ja kouluun. Ajattelin laittaa sivuille mm. tietoa minusta ja minun perheestä, videoita, kokeitten arvosanoja ja muuta kouluun liittyvää, torviesityksistä ja ratsastustunneista ja muuta pikku extraa.

vielä pikku kuva minusta:

tsau!